Система Orphus

Shriftning o'lchamini

Qarama-qarshilik

        
Siz bu yerdasiz: Bosh sahifa ALOQALAR Fuqarolarni qabul qilish

NKMK rahbariyati tomonidan mehnatkashlar, pensionerlar va boshqa fuqarolarni shaxsiy masalalar bo'yicha qabul qilish jadvali.

NKMK bosh direktori

Sanaqulov Quvondiq Sanaqulovich

Oyning ikkinchi shanbasi soat 10-00 dan

(qabulga oldindan NKMK mehnatkashlar va fuqarolarning murojaatlari bo'yicha xizmatining 77-145 telefon raqami orqali yozilish mumkin)

O'zbekiston Respublikasi "Fuqarolar murojaatlari to'g'risida"gi Qonunining 8 moddasi

Fuqaroga, bir necha bor qilgan murojaatlari asossiz, noqonuniy xarakterga ega bo'lgan taqdirda,
qabul qilishda rad etilishi mumkin.

FUQAROLARNING ARIZALARIGA QO'YILADIGAN TALABLAR

O'zbekiston Respublikasi "Fuqarolar murojaatlari to'g'risida"gi Qonunining 6 moddasi.


Murojaatlarda fuqaroning familiyasi (ismi, otasining ismi), yashash joyi to'g'risida ma'lumot, ariza, taklif yoki shikoyatning mohiyati bayon etilgan bo'lishi lozim. Yozma murojaatlar murojaat etuvchining shaxsiy imzosi bilan tasdiqlangan bo'lishi lozim. Murojaatni shaxsiy imzo bilan tasdiqlash imkoniyati bo'lmagan taqdirda, u ushbu murojaatni tuzuvchining imzosi bilan qo'shimcha ravishda familiyasi, ismi, otasining ismi qo'yilgan holda tasdiqlanishi lozim.

Ariza murojaat mohiyati, muammo, takliflar ko'rsatilgan, zarur bo'lgan hujjatlar, ma'lumotnomalar ilova etilgan holda qisqa, aniq bayon etilgan bo'lishi lozim.

Arizachiga javob manzil bo'yicha (ish joyiga) O'zbekiston Respublikasi Qonunida o'rnatilgan, ammo ikki oydan ortiq bo'lmagan muddatda yuboriladi. Tel: +998 79 22-77-693, +998 79 22-77-558.


Ishga joylashish va boshqa bo'linmaga o'tkazish masalalari bo'yicha barcha murojaatlar NKMK kadrlar xizmatida O'zbekiston Respublikasining Mehnat kodeksiga muvofiq ko'rib chiqiladi.

JISMONIY VA YURIDIK SHAXSLARNING DAVLAT ORGANIGA UMUMIY

MASALALAR BO‘YICHA, SHU JUMLADAN MA’LUMOT TAQDIM ETISH TO‘G‘RISIDA SO‘ROV ORQALI MUROJAATLARINI TASHKILOT TOMONIDAN

KO‘RIB CHIQISH TARTIBI VA MUDDATLARI TAVSIFI

Fuqarolarning “Navoiy kon-metallurgiya kombinati” davlat korxonasiga kelib tushgan murojaatlari kombinat bosh direktori, bosh direktorning umumiy masalalar va kadrlar bo‘yicha o‘rinbosari, kadrlar boshqarmasi boshlig‘i, NKMK kasaba uyushmasi kengashi raisi tomonidan ko‘rib chiqiladi.

Fuqarolarning murojaatlari, agar ular qo‘yilgan masalalarni hal etish vakolat doirasiga kirmaydigan NKMKga yuborilgan bo‘lsa, uzog‘i bilan besh kunlik muddat ichida tegishli organlarga jo‘natiladi va bu haqda fuqaroga xabar qilinadi.

Fuqarolarning takliflari tushgan kundan e’tiboran bir oygacha bo‘lgan muddat ichida ko‘rib chiqiladi, qo‘shimcha o‘rganishni talab etadigan takliflar bundan mustasno va bu haqda taklif kiritgan shaxsga o‘n kunlik muddat ichida ma’lum qilinadi.

Ariza yoki shikoyatlar masalani mohiyatan hal etishi shart bo‘lgan davlat organiga tushgan kundan e’tiboran bir oygacha bo‘lgan muddat ichida, qo‘shimcha o‘rganishni va tekshirishni talab etmaydigan ariza yoki shikoyatlar esa o‘n besh kundan kechiktirmay ko‘rib chiqiladi.

Ariza yoki shikoyatni ko‘rib chiqish uchun tekshirish o‘tkazish, qo‘shimcha materiallar talab qilib olish yoki boshqa chora-tadbirlar ko‘rish zarur bo‘lgan hollarda, ariza yoki shikoyatni ko‘rib chiqish muddati mazkur murojaatni ko‘rib chiqqan kombinat rahbari tomonidan istisno tariqasida uzog‘i bilan bir oyga uzaytirilishi mumkin va bu haqda ariza yoki shikoyat bergan shaxsga ma’lum qilinadi.

 

 

Arizalarni rasmiylashtirish tartibi keltirilsin (doc 20 KB)

Biz bilan bog'lanish

  • Umumiy bo‘limi (devonxona): 0(436) 227-71-64, +998 79 227-71-64
  • Ishonch telefoni: 0(436) 227-72-22, +998 79 227-72-22

    Mualliflik huquqi © NKMK, 2015. Barcha huquqlar himoyalangan.   

Axborotdan foydalanish shartlari

Siz bu yerdasiz: Bosh sahifa ALOQALAR Fuqarolarni qabul qilish